|
Dansk uafhængigt ERP forum hvor brugere, forhandlere og producenter af ERP mødes.
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Klaus Kristensen Site Admin
Indmeldt: 13. mar 2006 Indlæg: 118 Geografisk sted: Herning
|
Skrevet: Man mar 13, 2006 8:40 pm Emne: Velkommen til ERPforum.dk |
|
|
Jeg har selv tidligere været i ERP branchen og har haft web sitet: http://regnskabsprogrammer.homepage.dk siden 2000, som i dag er rigtig godt besøgt. Dog synes jeg, der mangler et forum, hvor brugere, forhandlere og producenter kan mødes på tværs og diskutere i en branche, hvor det går stærkt og som har mange interessenter.
Del din viden med andre og bliv selv klogere - vel mødt. _________________ Klaus Kristensen
Administrator af ERPforum.dk
Sidst rettet af Klaus Kristensen Ons apr 05, 2006 8:28 am, rettet 1 gang |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Agerskov
Indmeldt: 15. mar 2006 Indlæg: 20 Geografisk sted: Borup
|
Skrevet: Ons mar 15, 2006 1:14 pm Emne: Tak for velkomsten |
|
|
Hej Klaus
For det første tak fordi du sætte sådant et uafhængigt forum op.
Jeg glæder mig også til at se, hvor forummet vil bevæge sig hen.
Jeg er sikker på, at det for os som leverandør og producent af et økonomisystem (Saldi), vil være meget information at hente samt bidrage med indlæg til gode debatter.
Held og lykke med forummet. _________________ De herligste hilsner, Claus Agerskov, koordinator på Saldi
- det unikke, frie, danske økonomisystem |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Maja
Indmeldt: 16. jan 2008 Indlæg: 2
|
Skrevet: Fre feb 22, 2008 9:22 am Emne: alle regnskabsprogrammer i DK-hjemmesiden |
|
|
Hej Klaus
Jeg kender til et økonomisystem der ikke er med på listen over "alle regnskabsprogrammer i DK". hvordan kan man tilføje det? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
|